torsdag, maj 03, 2007

Vid gott mod…

Jag tog tid att smita iväg på möte. Det är inte så ofta jag hinner nu för tiden, men ibland blir frestelsen lite för stor. Så jag tog min jacka och lommade iväg till gårdagens möte med Stureplanscentern. Tänkte att det kunde kanske vara skoj att se hur denna omtalade partiavdelning bedriver sin verksamhet. Kommentarer om Stureplanscentern kommer vid annat tillfälle.

Gäst för aftonen var Andreas Carlgren, miljöministern, och lite nyfiken var jag allt hur han skulle få till det när han skulle beskriva en liberal miljöpolitik. Men jag tycker faktiskt att han lyckades bra, bloggkollegan PLC beskriver intrycken på ett schysst sätt. Även om bilden är lite suddig så noterade jag att även eder bloggande vigg fastnat på bilden… tur att bilden är så suddig att bara en mor kan känna igen en…

Höres
Vigg

Inga kommentarer: